breadcrumbs_revolution_theme

ГАРАНТІЯ

Компанія ТРЕЙДЕСС УКРАЇНА гарантує відповідність гумотехнічних виробів всім вимогам нормативної документації, відповідно до якої вони виготовлені, при дотриманні споживачем правил монтажу, експлуатації, транспортування і зберігання. Вся продукція супроводжується паспортом від виробника.

Гарантійний термін зберігання гумотехнічних виробів - 2 роки з дня виготовлення (крім гумових сумішей, термін зберігання яких становить 3 місяці, а також продукції для якої в документації вказано інший термін) при дотриманні умов зберігання гумотехнічних виробів.

Гарантійний термін експлуатації гумотехнічних виробів встановлюється згідно з нормативною документацією та вказується в паспортах або сертифікатах якості від виробника (якщо такі передбачені, оскільки продукція не підлягає обов'язковій сертифікації).

Гарантійний термін експлуатації гумотехнічних виробів, встановлених у відремонтовані вузли та агрегати за умови дотримання вимог, що пред'являються до сполучаються деталей за вимогами відповідних нормативних документів - 2 роки. При недотриманні вищевказаних умов постачальник не несе гарантійних зобов'язань по експлуатації гумотехнічних виробів на відремонтованих вузлах і агрегатах.

Не забувайте про те, що гумові ущільнювачі призначені для ущільнення і герметизації нерухомих з'єднань.

Наша компанія рекомендує для установки гумотехнічних виробів в вузли і агрегати звертатися в спеціалізовані сервісні центри до кваліфікованого технічного персоналу.

Важлива інформація

Якщо товар Ви отримуєте не особисто в пунктах пропуску через видачі (самовивозу) зверніть увагу:

У разі, передачі товару транспортними компаніями, згідно побажань клієнта, ми в обов'язковому порядку страхуємо товар.

При отриманні продукції обов'язково перевіряйте товар на відповідність вашого замовлення і відсутність пошкоджень, а також на відповідність номенклатурі, кількості місць і відповідність ваги. Якщо посилка має сліди пошкодження, перевірте цілісность продукції безпосередньо у відділенні. Якщо товар пошкоджений - пишіть претензію на Нову Пошту або іншому обраному вами перевізнику, не отримуйте посилку і зв'яжіться з нашими менеджерами. Ми відправимо Вам товар повторно, а з транспортною компанією будемо розбиратися самостійно, не залучаючи Вас до даного інциденту.