breadcrumbs_revolution_theme

Умови повернення та обміну товару

Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» в питаннях повернення і обміну товарів належної якості.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Товари належної якості, яким надано дозвіл на повернення і обмін, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:

  1. Товар повинен бути повністю укомплектований
  2. Наявність оригінальної і неушкодженою упаковки і ярликів
  3. Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації)

Перед тим, як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється по Новій пошті або ж в пункті самовивозу (тільки Київ).

Повернення через Нову пошту

  1. Товар можна повернути Новою поштою протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
  2. Для відправки товару необхідно по телефону (099) 499 50 30 отримати реквізити для відправки повернення у менеджера.
  3. Пересилання товару здійснюється за рахунок покупця.
  4. Після відправки товару необхідно по телефону (099) 499 50 30 повідомити менеджеру номер декларації.
  5. Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей і товарного виду здійснюється повернення грошових коштів протягом 5 робочих днів після відправки.

Повернення в Києві:

  1. Повернення в Києві здійснюється тільки в пункті самовивозу протягом 14 днів з моменту покупки.
  2. Перед тим, як повернути товар, необхідно зв'язатися з менеджером по телефону (099) 499 50 30 та оформити заявку на повернення. Офіс знаходиться за адресою: бульвар Верховної Ради 7, 2 поверх, офіс 204, Київ.
  3. Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей і товарного виду здійснюється повернення грошових коштів способом, аналогічним способом оплати, в день повернення або протягом 5 банківських днів.

Важлива інформація:

  • У разі повернення товару неналежної якості, магазин бере на себе витрати за відправку. Для цього, необхідно надати чек за відправку товару і транспортну декларацію.
  • Якщо відправлений товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його назад за рахунок покупця.
  • Повернення грошових коштів, в разі відправлення товару через Нову пошту, здійснюється на розрахунковий рахунок покупця.